Želimo kvalitetniju uslugu i niže cijene u GIPS-u TK

Bolan

#26

2015-06-28 14:06

Ja necu potpisati peticiju, gradski autobusi su sasvim korektni i uredni, vozaci pristojni, cijene solidne. Smatram da je ova peticija sramota za nas grad, jer i ti vozaci i osoblje GIPS-a mora od neceg da zivi. Odrzavanje autobusa, registracije, redovno servisiranje, cistoca, troskovi vozaca. Smatram da je cijena cak i preniska.

NE podrzavam ovu peticiju. 

Baba

#27 Re:

2015-06-28 14:14

#26: Bolan -  

 Junuzovicu, jesil to ti?

Tuzlanka

#28 Re: Re:

2015-06-28 14:32

#27: Baba - Re:  

 Hahahahhaha vjerovatno samo njemu odgovara za sada rad GIPS-a svaka cast za komentar


Gost

#29

2015-06-28 15:47

Zato što je ovo čist bezobrazluk.

Gost

#30

2015-06-28 17:35

potpisujem ovu peticiju samo iz razloga jer podrzavam da narod ovako siromasan i jadan,ponizen od drzave treba da ima makar popust za ljetni period za karte jer tad se moze najvise posjetiti neko izletiste do kojih ide autobus i tako se odmoriti od svakodnevih poteskoca u zivotu danasnjem

Gost

#31 Re:

2015-06-28 17:37

#26: Bolan -  

 Ne moras potpisati peticiju ali argumenti ti nisu validni-privatni prevoznici takodje moraju da zive od neceg i imaju iste troskove kao i GIPS ali su im cijene usluga znatno nize, a red voznje daleko pouzdaniji. Steta samo sto nema privatnih prevoznika na opcini Tuzla. Da ima ove peticije ne bi ni bilo. Sramota je sto GIPS zaboravlja na najugrozenije kategorije-ukinuli su studentske i djacke ljetne karte a ukinuli su skroz karte za nezaposlene. Ne mislis li da i narod mora od neceg da zivi? Zar je normalno da jedina karta koja je dostupna nezaposlenoj osobi kosta kao i karta za zaposlene? Zar je korektno da ukinu djacke karte a da uvedu ljetni red voznje koji naravno nije dostupan putnicima jer onaj red voznje na njihovoj stranici nije tacan pa ti cekaj kad ce i da li ce naici uopste


Gost

#32

2015-06-28 19:07

Hajmo ih rusit

Gost

#33

2015-06-28 20:21

Nezadovoljstvo uslugom

Gost

#34

2015-06-28 20:53

Zbog bahatog ponasanja i sramnih odluka GIPSA na celu sa njegovim vlasnikom.
Peticija-DA!

#35 Re:

2015-06-28 21:19

#26: Bolan -  

 Nije sramota.
Peticija je tu,kako bi se usluge GIPS-a poboljšale.
Oni imaju od čega da žive...Samo izdavanje kartice je svakoga koštalo 5 KM.To nisu male pare.
A Vi izgleda sa njihovim autobusima samo na izlete idete...Koliko ih hvalite.
Ima nas koji smo primorani svaki dan bus koristiti.

erko+

#36 Re:

2015-06-28 21:25

#26: Bolan -  

 Pa prvo se dobro informiši da li po novi "standardima" vozači i osobolje bolje žive i kakve su im sad (manje) plate.. ovdje se između ostalog podržavaju i vozači i radnici koji su upali u šake ratadiranog Junuzovića..


Gost

#37

2015-06-28 21:38

Zbog toga što mi se ne sviđaju cijene prevoza u GSPu mislim da su preskupe i zbog redukovanja reda vožnje u toku lj.raspusta.
student

#38

2015-06-28 22:42

nisu normalni, karte preskupe, u Kantonu Sarajevo cijene mjesecnih karti su smjesne, naspram nasih..


Gost

#39

2015-06-28 23:36

oskudan red voznje, visoke cijene, bahatost gsp-a

Gost

#40

2015-06-29 04:51

jako lijepo da je neko pokrenuo ovu peticiju, kao izraz nezadovoljstva u hijerarhijskom ponašanju GSP-a Tuzla.s

Gost

#41

2015-06-29 11:38

Mislim da svi srednjoskolci zasluzuju nize cijene zbog skolskih troskova. Iako nisam korisnik GIPS usluga mislim da bi bilo jedino fer da se cijene smanje.

Gost

#42

2015-06-29 11:58

Ja inace ne putujem autobusom jer nemam potrebe ali znam da mnogim ljudima ova peticija itekako znaci i zato sam potpisala ovu peticiju.

Gost

#43

2015-06-29 15:33

 prije je bila ljetna karta,autobuse je kupio a stoje i skupljaju prašinu,bila je karta za one koji su na birou,a sad je nema moraš uzet radničku a nisi radnik,uvijek kasne red,vožnje imaju samo na Internet stranici,prljava sjedišta i mnogo mnogo toga.


Gost

#44 Re:

2015-06-29 15:37

#26: Bolan -  

 cijene goriva se bile snizile ali karte ostale iste cijena goriva kad skoči preko uobičajene oni će da dignu cijenu karti

S.M.

#45

2015-06-29 15:40

Potpisala sam zato što:

-mi sad mjesečna karta košta 44 KM, a kad sam krenula u prvi srednje prije 4 godine koštala je 37 KM

-je prevelika razlika u cijeni gradske karte i prigradske karte koje je od gradske zone udaljena dvije stanice

-hoću da vrate pravo na vožnju svim linijama vikendom i praznicima za one koji imaju prigradsku kratu

-su krate za pojedničanu vožnju do prigradskih mjesta skupe

-ako je raspust ne znači da ljudi ne putuju i da se treba ukinuti pola linija na određenoj relaciji (većinom prigradskoj a u 45 minuta bus 2a prođe dva puta. Ne smeta meni što prođe dva puta ako i moj bus prođe isto toliko). Halo baa, pa ljudi hoće da malo da izađu, prošetaju, imaju obaveze i poslove u gradu. Raspust je pobogu.

-bi bilo lijepo i ako je moguće da korsnici koji korsite mjesčne karte, a iz iste su porodice imajuneki popust, ako je moguće ponavljam

-ne potpisujem samo radi sebe već i radi drugih, onih u čijim mjestima ne postoji drugi prevoznik i koji su primorani da koriste javni prevoz

Nadam se da su moji zahtjevi razumljivi i nisu pretjereni ako jesu bila sam malo više subjektivna ne zamjerite mi.

 

 

 

tuzla66

#46

2015-06-29 19:50

 Tržišna ekonomija- lojalna konkurencija.To je jedini način do bolje i kvalitetnije usluge. 

 


Gost

#47

2015-06-29 22:44

skupe ,karte,usluga nikakva,kasne,a trpimo ih,nema ljetnih karata,cutimo,a on se bogati bogami

Gost

#48

2015-06-30 10:30

Znateli da su vas prvo prevarili za jmbg na novoj mjesecno a za to nisu imali pravo da traze i samo da znate po zakon nemorate vise dati el.mjesecnu kart kontroloru u ruke i on vam je nesmje oduzet jer nije vlasnistvo gips tk nego je vase vlasnistvo pa vi sada razmislite
Armin M.

#49 Grozna usluga

2015-06-30 10:57

Usluga je nikad gora. Odrastao sam uz GIPS i uvijek je sve bilo ok, cijene mjesečnih karata su poskupjele kada je poskupilo gorivo, a nisu se vratile kada je gorivo opet došlo na normalu, ali osim toga je bilo ok.
Dolaskom novog vlasnika se sve promijenilo. Osjećam se kao zatvorenik sa onim silnim kamerama te elektronskim kartama. Razumijem ja da je to tako po Europi, ali mi nismo Europa. Ako ćemo se već onda ponašati kao oni gdje je klima (ili barem ispravni šiberi), gdje su udobni autobusi mlađi barem od 30 godina itd. Naumpade mi ona stara narodna: "Došla stoka da uvodi red ljudima". Na stranu što je usluga postala grozna, to je tolerantno, međutim kap koja je prelila čašu je izbacivanje ljetne studentske karte iz ponude i ukidanje karte za pola mjeseca (a sve su to reklamirali na svojoj hyper modernoj tehnologiji led reklama iz 1992. za koju, naravno, mi plaćamo). Da ne pričamo o poskupljenju redovnih karata i činjenici da je karta za dijete od 7 godina ista kao i za studenta od 20 i za starca od 80. Sramota.
Pod hitno nešto poduzeti, a ukoliko je ikako moguće apelujem na sve druge prevoznike da se izbore i da uvedu još pokoju liniju pogotovo za prigradski saobraćaj jer je ovo katastrofa.

Kašnjenje je posebna priča. Nerijetko čekam autobus i po pola sata duže nego što bi trebalo, dok je to prije bio sasvim rijedak slučaj. A kako i da ne kasne kada je procedura od skoro jedan minut po putniku dok mu se odštampa karta. Jer, idemo naprijed, moderni smo zar ne? Opet ne krivim vozače, oni su tu najgore prošli.
Još imaju obraza da pričaju o nekim uspjesima i traže podršku. Da ne pričam o nevjerovatnom bezobrazluku i frajerisanu prilikom pisanja obavijesti od prije par dana koja je bila čisto plaženje jezika i pokazivanje koliko se stoka osilila:"

Dobro jutro :) (znači stavili su prokleto crni smajli. Dovoljno govori)

Gradski i prigradski saobraćaj Tuzla obavještava putnike/učenike i studente da i za vrijeme ljetnog školskog raspusta mogu dopuniti svoje mjesečne Bus kartice za mjesec juli i august. U toku ljetnog školskog raspusta u prodaji neće biti "ljetne karte".


Za gradski da i ne govorim jer u Tuzli imaju apsolutni monopol, sasvim je nevjerovatno da mogu stojati po pola sata na stanici usred grada i da u tom periodu ne naiđe nijedan autobus jer je "ljetni red vožnje". Što je najgore sam red vožnje koji su oni izbacili na svojoj stranici i reklamiraju ga kao "ljetni" tj. aktuelni nije tačan. Navedeno je dosta linija koje ne idu i oni sami kažu da ne idu, a reklamiraju ih kao postojeće. Ovaj mjesec sam bukvalno džaba kupio mjesečnu jer sam svaki dan opet pješačio doma jer linije koje su navedene kao postojeće i redovne u toku raspusta ne idu. Još te pogledaju kao idiota kada ih pitaš za to. Mogu ja ovako do sutra pričati, ali nikad dosta.

Sramota. Ako taj pojam još uvijek postoji u BiH.

 


Gost

#50

2015-07-01 22:53

Dugogodisnji sam korisnik usluga gips-a,ali ovo sad je katastrofa,kako sa redom voznje,tako i za djacku kartu,cisti bezobrazluk!