SMANJENJE CESTARINE I OSIGURANJA ZA MOTOCIKLISTE U BiH

BRKO

#51

2013-06-18 19:51

SLAZEM SE DA SE SVE DAZBINE SMANJE ZA POLA JER MI I VOZIMO SAMO POLA GODINE

Gost

#52

2013-06-18 20:37

Svaka čast za peticiju, jer je ovo za cestarine otislo u krajnost. Placam registraciju 520 KM, a vozim 3 mjeseca.
bayker

#53 Re: :)

2013-06-19 00:08

#47: Četiri točka -

Logika je ovdje davno presla u bezobrazluk i nezakonje , pa kad vec nema logike , a ne postuje se ni zakon koji ne postuju ni oni koji su ga donijeli , valjda ce neka nepisana pravda na kraju izaci iz mraka. Ajde neka je po tvojoj logici motocikl luxuz, a isto tako mozemo reci i da svako auto preko 1000 ccm i skuplje od 1000KM prestavlja luxuz pa ipak svi vozaci se i te kako bore da posjeduju auto koje u fabrickoj cijeni odskace iznad prosjeka u nasoj drzavi ,  mozemo isto tako tretirati i takva auta luxuzom , luxuz je i mobitel od 1000 KM i slazem se ja da treba oporezovati i ovakve koji ih imaju , a nije ih tesko ni pronaci , u suprotnom svi bi i dan danas nosili 3310 i bili prezadovoljni njima. Tvoja logika luxuza mi lici na logiku sjeverne koreje , al hajde neka ostane tako. Po toj logici ja recimo vozim i scaniu -slepercinu i masu puta sam dolazio u situaciju da prevrnem prikolicu koceci da bih izbjegao direktan sudar sa vozacima malih automobila koji zadovoljavaju svoj  bizarni ego i svoj komplex malog pimpeka trkama po auto cestama . Da sam kakav iskomplexirani tip koji je uz to i hirovit lagano bih sklonio pogled prebacio u stepen visu i stisno gas do poda , istovremeno pogled bi bio na tockicu za pojacavanje muzike da ne cujem lomljavu malog bijesnog skupocjenog autica koji mi uzima prvenstvo i pri tome jos ludacki blica dok pretice kolonu drugih vozila . Eto drug to ti je logika , ali daleko je to od pravde, svi su podjednako bitni na cesti i arsini su za sve isti , a osudjivanjem jedne skupine na osnovu pojedinih slucajeva nije logicno ni po pravdi , a ni po zakonu . Pa ako vec ne postujemo zakon budimo barem pravedni i tretirajmo i motocikliste kao ravnopravne ucesnike u saobracaju i ako im ne mozemo pomoci barem im nemojmo odmagati . Zao mi je sto sam ti replicirao post ali ti kao vozac na 4 tocka znas da neces nikada ispastati zbog motocikliste ako se pridrzavas zakona, u suprotnom ako ti pogrijesis najvjerovatnije da ces ubiti motociklistu jer on je kao miner , jednom grijesi i to placa zivotom , a ako ti pogrijesis po pravdi i logici ali jos uvijek ne i po zakonu trebas krivicno odgovarati za svoju gresku izazivanja saobracajne nezgode, a posebno za ubojstvo dali zbog nehata ili sto se vecina vodi logikom i zakonom jaceg na cesti . Lijep pozdrav :)

Suzuki

#54

2013-06-19 06:42

Što se motocikala u BiH tiče, trebalo bi izmijeniti dosta zakona ali i uvesti nove.
Npr.kod osiguranja i registracije napraviti klase prema snazi motora a ne prema radnoj zapremini.Recimo u nekim zapadnim zemljama uopšte ne moras osigurati motor prilikom registracije, nego taj isti samo mora biti tehnički ispravan, te naravno moraju se platiti takse.
E sad dolazimo do ovoga sto sam ranije spomenuo,..za snagu motora.Kako sam negdje čitao neko istraživanje,a u principu to tako i dođe, veća je šansa da neko napravi udes sa sportskim motociklom od 600 ccm koji ima 120-tak KS i manje od 200 KG te može ostvariti vrlo velike brzine od npr. nekoga ko se lagano vozi i uživa na Harley-u od 1600,1700 ccm, koji ima 350 KG i nekih 70-tak KS i jedva vuče "sam sebe".
Također bi trebalo smanjit ako ne i ukinut mnoge takse za motocikle, jer većina motora manje troši i zagađuje okolinu od automobila.Isto tako, smatram da bi trebalo ukinut taksu za održavanje puteva il tako nesto, jer motocikli uopšte nemaju dovoljnu težinu da oštete kolovoz, dok su isto tako ljudi utvrdili da jedan kamion sa ukupnom masom od 40 tona ošteti cestu kao da je preko nje prešlo 20 000 automobila.
I kad smo kod registracije,ja opet vozim motor nekih 7-8 mjeseci u godini, doduše ne vozam se po kiši ako nije nužda, te naravno kad su vrlo niske temperature te kad ima snijega i leda po kolovozu (decembar,januar,februar), tako da bi najbolji sistem bio da mi privremeno vratimo tablice a oni nama nadoknade ekvivalentni iznos za mjesece u godini kada se necemo ili zbog vremenskih prilika ne možemo vozati.

Isto mislim, da bi se ovim problemima trebali posvetiti moto klubovi, koji bi se trebali organizovat i ujedinit u cilju da se rješe ovakva i slična pitanja, a ne samo ispijat pive i trošit bogu dane od kafane do kafane :).

BRKO

#55 Re:

2013-06-19 20:17

#47: Četiri točka -

PRIJATELJU IMAS TRI RETROVIZORA PA GLEDAJ A AKO NISI ZNAO VECINI POGINULIM MOTORISTIMA JE ODUZETA PREDNOST

bayker

#56 Re: Re:

2013-06-20 18:54

#55: BRKO - Re:

Bas tako drug, ali tesko je i nemoguce objasniti nekom ko motoristu vidi kao ,....da ne nabrajam sve epitete koji prate ovu skupinu ljudi . Tesko je nekome ko ne vozi motocikl objasniti da vozac motocikla mora imati ukljucen mozak na maximumu i da prije nego dodje u nezgodnu situaciju mora predvidjeti kako tu situaciju izbjeci ili je barem ublaziti . Motorista je otprilike kao i sahista , mora imati u planu tri poteza unaprijed inace najcesce gine na cesti od strane nesavjesnih vozaca koji mu oduzmu prvenstvo ili ga tretiraju kao manje znacajnog ucesnika u saobracaju. To je upravo slucaj kod ovog " Četiri točka" kada je za placanje onda motorista mora biti u rangu sa automobilom pa cak i da plati vece dadzbine, ali kada je u pitanju saobracajna kultura tesko mu je priznati da 90% svih nesreca prouzrokuju bas vozaci malih automobila. Ovo je zvanicni podatak u procentima na 1000 saobracajnih nezgoda u kojima su ucestvovali mali porodicni automobili i vozila drugih kategorija , pa eto sad neka se malo zapitaju ko vise cijeni i postuje tudji zivot.... I na kraju krajeva svaka moja voznja je svojevrsni rizik, kako izbjeci sve igre bez granica : kamione,autobuse,djecicu pored puta ,ovce,macke, kerove i kada sve to prodjes na krivini ti izleti balavac sa kesom cipsa na volanu, rukom medju nogama nekakve fufice i mobitelom na ramenu koji pridrzava glavom , fufica ga lagano slajfa po malenom pimpeku ciju duzinu ovakav dripac nadoknadjuje obrtajima i stiskanjem gasa. Nisu ovo ni jedini komplexasi na cesti, koliko puta su me pokusali zgrnuti sa ceste govnari koji donose zakone i koji pod pratnjom i rotacijama svakakvih boja misle da su oslobodili drzavu i da je citava cesta njihova . Knjigu bih mogao napisati ali citali bi je samo oni koji znaju sta u njoj pise i koji i sami mogu napisati slicnu iz svojih iskustava...

Eldin

#57 Re:

2013-06-21 07:25

#47: Četiri točka -  

 

Tako ces pricati i kada tvoje dijete bude vozilo motor? P.S. Ako mislis da imas dovoljno autoriteta da mu zabranis, varas se... :)

Gost

#58

2013-06-21 09:40

Vrlo pozitivno da se i kod nas ugledaju kao sve drzave u okruzenju koje to vec imaju.

Gost

#59

2013-06-22 07:10

Pozdravljam i podrzavam ovu akciju. Pozzz....

Gost

#60

2013-06-24 10:31

kad smo vec tu i trazimo neka svoja prava i pogodnosti zatrazimo i da se ukinu kazna za ne koristenje kacige u gradskoj voznji neka ona bude na osobnu odgovornost

Gost

#61

2013-06-24 16:53

valjda se i nasi sluzbenici u ministarstvu saobracaja odazovu na ovo pozz za sve bajkere
rodrigez...
Gost

#62

2013-06-24 18:13

moramo reci stop jednom il ce nas gaziti uvijek moramo se ujedinit nije bitno ko je gde iz koje republikke il drzave bitno je dasmo zajedno i da istrajemo protiv nepravde ,da se smanje dadzbine cestarine ,registracije itd.za motore,budimo jaki i slozni ...samo gas..............

rodrigez...

#63 Re: Re: Re:

2013-06-24 18:18

#56: bayker - Re: Re:

sve je to tacno brko, al to malo ko vidi i obraca paznju na istinu zato se moramo ujediniti biti ko jedan nije vazno ko je ko  idakle je svatate..ali takva nam je drzava nemam rijeci...


Gost

#64

2013-06-25 08:03

Kakva je to logika da je za motor od recimo 5000 KM skuplja registracija nego za auto od 100 000 KM?

Gost

#65

2013-06-26 11:40

da

Gost

#66

2013-06-26 13:02

AKO NEUPALI ONA...KAO U HR I SRB.... SITNA LOVA VELIKA GRUPA PA NA NAPLATNU ...KAD GOD JE GUZVA

Gost

#67

2013-06-26 15:50

obišao sam dosta država i skoro je svugdje za motocikl besplatno ili smanjena i do 60% od atomobila ........
Sanel

#68 Re:

2013-06-27 07:49

#47: Četiri točka -

e baš si pametan da ti ja sad kažem...

u 99% nesreća motociklista uvijek je kriv onaj kreten koji je bio u autu pa mu je prepriječio put

ili ga je pokupio na raskrsnici, a takvo je razmišljanje vas maloumnika koji nikad niste sjeli na motor

pa pokušali voziti po ovoj našoj državi da vidite sa kakvima vozačima automobila mi imamo posla na cesti

i uvijek je ista priča "nisam te vidio, izvini" nema tu izvini kad ja izgubim svoje zdravlje i motor u koji smo

svaki od nas motorista život svoj uložili.....a lično sam imao prije 45 dana udes, kada sam udario u auto koji je

otpočeo preticanje, bez obzira što ja idem prema njemu i direktno me je udario, sa pričom "nisam te vidio"

nemoj da laješ ako nisi motorista...

 


Gost

#69

2013-06-27 10:59

Zakon o registraciji na 6 mjeseci je donešen ali "gospoda" razvlaće donošenje pravilnika o sprovedbi zakona.

Gost

#70

2013-06-27 20:50

veliku podrsku iz brckog

Gost

#71

2013-07-02 07:46

Peticija za 10

Gost

#72

2013-07-02 14:31

Hvala Bogu da se neko sjetio.
buba
Gost

#73

2013-07-02 15:05

vrijeme je da se nešto uradi i za nas ako udovolje ovoj peticiji ja mislim da nebi uopšte bilo neregistrovani motora u saobraćaju tj.da registracija bude do 200KM


Gost

#74

2013-07-02 19:25

Ove cjena za registraciju motora su I previse nego skupe, kada se uzme u obzir...koliko se voza motor u toku jedne godine.......

Gost

#75

2013-07-07 18:17

sta je zivot bez motora